آب آتشگون

ساقیا یک جرعه ده زان آب آتشگون که من / در میان پختگان عشق او خامم هنوز

آب آتشگون

ساقیا یک جرعه ده زان آب آتشگون که من / در میان پختگان عشق او خامم هنوز

آب آتشگون

اولا نظر شخصی و برداشت خاص خودم است و بد و خوبش پای خودم.
ثانیا هرگز معتقد نیستم که ((این است و جز این نیست)).
ثالثا حرف اکنون من همین است و شاید فردا تصحیح و تکمیلش کردم.
رابعا به همان اندازه که به "وزوزیست"ها گوشم بدهکار نیست ، چشمم در انتظار صاحب‌نظری است که با انتقاد عیبم را به من بنماید ؛ اگر کسی حرف حسابی داشته باشد ولو آن را با دشنام و اهانت هم بیامیزد با سپاس می‎پذیرم. آنچه را گوش نمی‌دهم فحاشی و دروغ و تهمت خالص یکدست است.
دکتر علی شریعتی، اسلام‎شناسی(درس‎های ارشاد)، پاورقی‌درس اول

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
گونه بندی
پیوندهای همیشگی
جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

دعوت به ضیافت اعداد

شماره دوم گاهنامه سدید ، نشریه بسیج دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی هم منتشر شد.

تجربه دو شماره سردبیری یک نشریه به شکل غریزی! از تجارب مفید عمرم بود. آنچه بیشتر در تولد سدید کمکم کرد؛ عادت نشریه خوانی خودم بود که مرا به سمت نوعی تقلید ناآگاهانه از دیگر نشریات سوق داد. و صد البته که اول هر کار حرفه ای با تقلید شروع می شود.

بدیهی است تمام ایرادات سدید متوجه بی تجربگی سردبیرش بوده ، امید است کریمان به ذوق مطبوعاتی شان ببخشند. نقاط قوتش هم مرهون کمک دوستانی بود که یا داوطلب نگارش مطلب شدند ؛ یا اینکه روی ما را برای همکاری زمین نیانداختند. اصلی ترین سرمایه ی یک نشریه دانشجویی نویسندگانش هستند که الحمدلله سدید از این منظر در وضعیت خوبی است.

آنچه بیشتر سدید در سطح دانشکده مورد توجه قرار داد؛ طراحی اش بود. اما به اعتقاد من سدید سوای طراحی اش، نسبت به متوسط نشریات دانشجویی کشور بسیار بهتر است.

کنکور و هزار و یک مشکل دیگر مانع از ادامه مسئولیت من در سدید شد؛ رها کردن این طفل تازه قدم برداشته سخت است؛ اما امیدوارم آینده درخشانی در انتظار سدید باشد.

*اگر کمک های فکری بچه های قدیم بسیج مانند سجاد اسماعیلی ، شهاب بختیار و جواد رحیمی نبود و اینکه به من اعتماد کردند و مسئولیت سدید را به من سپردند ؛ قطعا سدید به اینجا نمی رسید.

نظرات  (۱)

چه دوره‌ی خوبی

کاش هم‌چنان بسیج کارهای علمی درخشان را بر عهده بگیرد

دیدگاه شما؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">